Władze Spółki2018-11-13T11:53:54+00:00

Zespół

Wspólnie z Aleksym Uchańskim i Maciejem Miąsikiem stworzył Spółkę Movie Games. Ma za sobą studia na kierunkach Zarządzania na SGH oraz Socjologii na SGGW. Doświadczenie zawodowe w sektorze sprzedaży, finansów oraz marketingu zdobywał przez lata w rozwijanych przez siebie przedsiębiorstwach m.in. w branży deweloperskiej, produktów luksusowych oraz usług finansowych w Polsce jak i za granicą.

Od 2008 roku związany z Funduszem Stabilnego Rozwoju gdzie odpowiedzialny jest za tworzenie i organizację działań spółek zależnych na rynku polskim, francuskim, holenderskim oraz luksemburskim. Od 2015 roku pełni funkcję Wiceprezesa Funduszu Stabilnego Rozwoju oraz jest jego udziałowcem.

Weteran polskiej branży gier, producent, projektant, programista, sound designer. Znany z pracy nad pierwszym Wiedźminem, ale także wieloma innymi grami, głownie przygodowymi: Reah: Zmierz się z Nieznanym, Schizm: Prawdziwe Wyzwanie, Schizm II: Kameleon, Sentinel: Strażnik Grobowca, czy wydanej w 2017 gry Beat Cop. Współtwórca kultowej już, jednej z pierwszych polskich profesjonalnych gier na PC – Electro Body. Oprócz pracy nad grami Maciej zajmuje się aktywnie edukacją branżową jako Dyrektor Programowy kursu GameDev School oraz wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej i Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Działa także w Fundacji Indie Games Polska.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Polonistyki, specjalizacja Marketing | PR | Dziennikarstwo), studiował również na Wydziale Filozofii. Pisał m.in dla: Magazynu CD-ACTION, portalu Polygamia.pl, Magazynu FILM, portalu Stopklatka.pl, portalu Muzyka.pl, Magazynu LADOS. Posiada doświadczenie w sektorze gier komputerowych. Współpracował z wiodącymi redakcjami branżowymi w Polsce w zakresie przygotowywania recenzji, artykułów, wiadomości i analiz na temat rynku gier komputerowych.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki). W szeroko rozumianej branży gier zaczynał w 1994 roku jako redaktor kultowego czasopisma Magia i Miecz. W branży gier wideo pracuje od 1999 roku, mając za sobą doświadczenia m.in. w CD Projekt Red (jako m.in. szef projektu Wiedźmin i projektant Wiedźmina 2), Techlandzie (gdzie prowadził projekt Dead Island Riptide i był producentem Dying Light), duńskim studiu IO Interactive (jako projektant gry Hitman). Wykładał na Game Dev School i Warszawskiej Szkole Filmowej.

Absolwent Ekonomii w SGGW, ukończył studia podyplomowe w INE PAN dla kandydatów na Dyrektorów Finansowych, posiada Europejski Certyfikat Bankowca EFCB. Posiada ponad 8 – letnie doświadczenie w bankowości dużych przedsiębiorstw jako Relationship Manager, pracował w centrach korporacyjnych banków. Zajmował się szeroko rozumianym strukturyzowaniem transakcji finansowania przedsiębiorstw, finansowaniem nieruchomości komercyjnych oraz kompleksową bankową obsługą firm. Ostatnio związany z Domem Maklerskim i Towarzystwem Funduszy Inwestycyjnych.

Założyciel największego polskiego serwisu o grach niezależnych 1ndieWorld, i przez pierwsze lata jego istnienia redaktor naczelny. Współorganizator wystawy „Digital Dreamers” poświęconej historii polskich twórców gier video, sfinansowanej przez MSZ i wystawionej w Muzeum Techniki i Przemysłu NOT w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, a następnie polskich placówkach za granicą. Jeden z założycieli Fundacji Indie Games Polska, prezes zarządu fundacji. W ramach działalności tejże, przez ostatnie dwa lata animuje życie polskiej branży gier i społeczności twórców niezależnych, m.in. przez organizację polskich stoisk na międzynarodowych imprezach targowych, prowadzenie programu akceleracyjnego. 

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Finanse i Rachunkowość. Od ponad 10 lat związany z rynkiem inwestycyjnym. Posiada bogate doświadczenie przy przeprowadzaniu emisji wielu rodzajów instrumentów finansowych. Od 2015 roku związany z Funduszem Stabilnego Rozwoju gdzie pełni rolę Dyrektora Sprzedaży. Odpowiedzialny za współpracę z głównymi Klientami FSR oraz za nadzorowanie działu sprzedaży i działań marketingowych firmy.