Nie upłynął miesiąc od ogłoszenia przez Movie Games decyzji dotyczącej  wejścia na giełdę, a Spółka zapowiada już kolejny duży projekt.

The Beast Inside – połączenie thrillera i horroru to, jak zapowiada Movie Games, największa produkcja w portfolio Spółki. Wcielając się naprzemiennie w dwóch bohaterów – kryptoanalityka Adama i tajemniczego Nicolasa, gracz zmierzy się z mroczną zagadką morderstwa, która od 100 lat pozostaje niewyjaśniona. Strach, paranoja i wojenne realia dwóch odległych epok to elementy, które stanowić mają o mrocznym charakterze gry.

Jednak The Beast Inside wygrywać ma nie tylko unikalną historią, ale także wysoką jakością produkcji i doświadczeniem zespołu odpowiedzialnego za pomysł i jego realizacje. Illusion Ray to zespół twórców, którzy doświadczenie zdobywali m.in. w Farm 51, Platige Image i Fuero Games.

– Głównym celem jest wykreowanie historii nieustannie trzymającej gracza w napięciu, co nie powinno dziwić, biorąc pod uwagę, że naszą główną inspiracją są filmy takie jak Wyspa Tajemnic Martina  Scorsese czy gry pokroju Silent Hill, Amnesia i Resident Evil 7 ­– mówi Łukasz Smaga, założyciel Illusion Ray. – Zależy nam na klimacie i na najwyższej jakości. Wykorzystanie fotogrametrii, umożliwiającej wiarygodne odwzorowanie rzeczywistości, było więc oczywistym wyborem, chcemy zatrzeć granice pomiędzy światem realnym, a historią The Beast Inside, jeśli taka granica w ogóle istnieje…

Promocja najnowszej produkcji Movie Games obejmuje również kampanię na Kickstarterze. Po 24 godzinach od jej startu zebrano już ponad 10 000 CAD, angażując blisko 350 osób.

– Projekt kampanii Kickstartera The Beast Inside to największa z dotychczas organizowanych przez nas akcji tego typu. Potencjał gry jest ogromny, i takie są też nasze oczekiwania wobec kampanii na Kickstarterze – mówi Aleksy Uchański, Prezes Movie Games SA

Portfolio Spółki obejmuje aktualnie dwie gry wydane w roku 2017 i dziesięć zapowiedzianych na 2018 rok tytułów. Pojawienie się nowej produkcji, na tak dużą skalę jest znaczącym przedsięwzięciem dla firmy i potwierdza jej ambitne podejście.

 

– Cieszymy się, iż w obliczu prowadzonych przygotowań do IPO możemy ogłosić kolejną informację dotyczącą naszych działań, która dowodzi, iż swoją uwagę potrafimy efektywnie rozłożyć pomiędzy budowanie rozpoznawalności marki z perspektywy biznesowej, a także, niezmiennie, na to co najważniejsze czyli produkcję i tworzenie gier, w tym tak wymagających tytułów jak The Beast Inside –- mówi Mateusz Wcześniak, wiceprezes Spółki.

By |2018-03-02T16:37:09+00:0020 lutego|