Struktura Grupy2018-12-12T17:19:56+00:00

Drago Entertainment

DRAGO sp. z o.o. w powstała w 1998 roku. Jej założycielem jest uprzedni szef polskiego studia TopWare – Adam Mikociak, gdzie nabył wieloletnie doświadczenie i praktykę. Pozwoliły one na rozwinięcie spółki, która realizowała przez wiele lat innowacyjne projekty, głównie finansowane przez międzynarodowych wydawców. Wśród wyprodukowanych i wydanych tytułów Drago znalazły się takie bestsellery jak m.in. Oil Tycoon 2, Cold Zero-The last Stand, Vulture, które miały pozwolić Spółce na rozwinięcie skrzydeł i wprowadzenie na rynek własnej nowatorskiej produkcji.

Z uwagi jednak na niesprzyjającą koniunkturę ,Spółka podjęła decyzję o czasowej rezygnacji z tych planów, wstrzymując czasowo prace nad produkcjami i skoncentrowania się na doskonaleniu zespołu oraz inwestowaniu w rozwój przy współudziale finansowym nowych inwestorów. Decyzja ta okazała się słuszna, gdyż pozwoliła Spółce na zbudowanie i wykształcenie profesjonalnego i kreatywnego zespołu, z pasją i zaangażowaniem podchodzącego do nowych wyzwań czekających na Spółkę. W tym też czasie powstało wiele planów, z których najciekawsze są już na zaawansowanym etapie realizacji.
Rok 2018 to rok pełen zmian i nowych wyzwań dla Drago. Szeregi Spółki zasiliły legendy polskiego gamedevu związane z branżą od ponad 20 lat, jak i eksperci w dziedzinie finansów, zarządzania i pasjonaci gier: Aleksy Uchański, Maciej Miąsik, Jakub Trzebiński, Mateusz Zawadzki, Mateusz Wcześniak – prezes i założyciel prężnie rozwijającej się od 2016 roku Spółki Movie Games S.A.

My Next Consoles

Gry to rozrywka, a rozrywka to przede wszystkim emocje, różnorodność i przyjemność. Wierzymy, że każdy powinien być w stanie doświadczyć tego na swój własny sposób!

My Next Consoles oferuje profesjonalny serwis portowania gry na konsole Nintendo Switch, PlayStation4 i Xbox One zachowując unikalne parametry gry takie jak jakośc grafiki i gameplay’u przy dostoswaniu go do potrzeb wybranej platformy.

Zespół My Next Consoles ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy nad grami komputerowymi i ponad ośmioletnie w tworzeniu produkcji na konsole PlayStation i Nintendo – od programowania i grafiki po stronę biznesową.