Strategia2018-12-10T14:27:17+00:00

Strategia

Celem strategicznym Movie Games S.A. jest rozwój oparty na zrównoważonej dywersyfikacji w segmencie gier średnio-budżetowych, które będą systematycznie powiększane z celem przejścia do wydań klasy AA. Spółka planuje około 10 nowych wydań rocznie, nie wliczając w to portowania gier. Spółka zakłada, że 2 do 3 z produkowanych rocznie gier będą realizowane przy znacznie większym budżecie w stosunku do pozostałych projektów. Emitent zakłada produkcję tytułów zróżnicowanych zarówno tematycznie jak i gatunkowo. Zapewnienie zdywersyfikowanego portfolio obniża ryzyko inwestycyjne, a także zmniejsza koszty produkcji. Produkowane gry obejmują obecnie takie gatunki jak symulatory lotnicze, horrory psychologiczne, tower defense / FPS, symulatory wyścigów kosmicznych, thriller / horror, survival horror, RPG / rougelike, truck symulatory. Profil gier jest na bieżąco dostosowywany do aktualnych trendów rynkowych. Odmienna tematyka zapewnia dotarcie do szerszej grupy odbiorców, a co za tym idzie, pozwala na wkroczenie na zróżnicowane rynki globalne