Podczas ostatniego spotkania prasowego Movie Games S.A. podsumowało rok 2017, będący  pierwszym pełnym rokiem działalności Spółki. Dodatkowo przedstawione zostały plany na bieżący rok- zarówno związane z zapowiadanymi premierami jak i z ważnymi decyzjami finansowymi.

– Dwie premiery, trzy sukcesy kampanii Kickstartera, dołączenie Macieja Miąsika, a także otwarcie nowych biur Movie Games w Warszawie i Katowicach – to główne wydarzenia roku 2017. Łączy je przede wszystkim jedno – dowodzą, że dobra strategia pozwala akcelerować rozwój, a w konsekwencji, zyskać zaufanie zarówno graczy jak i partnerów biznesowych. – mówi Aleksy Uchański, prezes Movie Games.

Potwierdzeniem zbudowania silnej społeczności, na którą nacisk stawia Spółka, jest zeszłoroczny sukces Kickstartera horroru Lust for Darkness, którego zbiórka sześciokrotnie przekroczyła założony cel, zapewniając tym samym rozgłos i reklamę na globalną skalę.

– Kickstarter to nasze główne narzędzie marketingowe. Nie wyobrażam sobie lepszego potwierdzenia pozytywnego przyjęcia tytułu, ani bardziej wiarygodnej promocji niż ta, którą zapewnia wierne grono fanów, pozyskanych podczas Kickstartera. To o nich przede wszystkim chodzi, finansowy aspekt, nie bagatelizując skali sumy, jest dodatkiem. – zdradza Mateusz Wcześniak, wiceprezes Movie Games.

Spółka nie zamierza jednak spocząć na laurach i zapowiada kolejne premiery w 2018 roku. Movie Games pracuje nad 11 produkcjami, a w tym roku planuje wypuścić na rynek 10 z nich, od horrorów po tower defense. Różnorodność  portfolio  Movie Games pozwala na spełnienie jednego z założeń, które mocno akcentuje Spółka – dywersyfikacji pozwalającej na poszerzenie grupy odbiorców.  Oprócz doskonale znanych tytułów, takich jak Squadron 303: Battle of Britain czy Lust for Darkness wydanez ostaną: Soulblight (roguelike RPG), Plastic Rebellion (tower defense) i Don’t be afraid (survival horror). W planach jest również port Orbital Racera na Nintendo Switch.

Zapowiedziano także największe dzieło Movie Games – The Beast Inside, która zostanie wydana w pierwszym kwartale 2019 roku. Gra łączy cechy klasycznego horroru i niepokojącego thrillera osadzonego w imponującym otoczeniu stworzonym za pomocą techniki fotogrametrii. Podsumowanie roku 2017 i przedstawienie planów wydawniczych na rok 2018 zakończyło potwierdzenie informacji dotyczących planowanego wejścia na giełdę, a także przedstawienie głównych motywacji przy podjęciu tej decyzji.

Jak mówi Mateusz Wcześniak, wiceprezes Spółki – Wejście na Newconnect nie jest dla nas związane z deficytem  finansowym w zakresie prac nad naszymi tytułami. Newconnect jest dla  nas przede wszystkim okresem budowania zaufania instytucji finansowych. Zależy nam na przejrzystości i rzetelności, pozytywnym odbiorze naszego modelu biznesowego i długoterminowym wspieraniu wzrostu spółki.

By |2018-03-02T16:37:00+00:0022 lutego|