O Nas2018-10-23T22:24:04+00:00

Movie Games SA

Movie Games S.A. Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem.. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku.

Od początku istnienia Movie Games naszym głównym celem jest tworzenie zróżnicowanych tytułów dostosowanych do potrzeb globalnego rynku. W myśl tej idei konsekwentnie powiększamy nasze zespoły wewnętrzne, aby spełniać swoje założenia i realizować nawet dziesięć produkcji rocznie.

Wierzymy, że gry są jednym z najpopularniejszych w XXI wieku środków dotarcia do odbiorców na skalę globalną- zarówno z rozrywką, jak i sztuką, informacją czy wartościową historią.

Zespół

Mając za sobą studia na kierunkach Zarządzania na SGH oraz Socjologii na SGGW, a także doświadczenie zawodowe w sektorze sprzedaży, finansów oraz marketingu, skutecznie łączy wiedzę z zakresu nauk społecznych i ekonomii.
Doświadczony sprzedawca oraz manager zespołów sprzedażowych, specjalizujący się również w szkoleniach dedykowanych sektorowi finansowemu. Przez lata rozwijał przedsiębiorstwa m.in. w branży deweloperskiej, produktów luksusowych oraz usług finansowych w Polsce jak i na skalę międzynarodową.
Od 2008 roku związany z Funduszem Stabilnego Rozwoju gdzie odpowiedzialny jest za tworzenie i organizację działań spółek zależnych na rynku polskim, francuskim, holenderskim oraz luksemburskim. Od 2015 roku pełni funkcję Wiceprezesa Funduszu Stabilnego Rozwoju oraz jest jego udziałowcem. Wraz z Aleksym Uchańskim stworzył Movie Games S.A.

Weteran polskiej branży gier, producent, projektant, programista, sound designer. Znany z pracy nad pierwszym Wiedźminem, ale także wieloma innymi grami, głownie przygodowymi: Reah: Zmierz się z Nieznanym, Schizm: Prawdziwe Wyzwanie, Schizm II: Kameleon, Sentinel: Strażnik Grobowca, czy wydanej w 2017 gry Beat Cop. Współtwórca kultowej już, jednej z pierwszych polskich profesjonalnych gier na PC – Electro Body. Oprócz pracy nad grami Maciej zajmuje się aktywnie edukacją branżową jako Dyrektor Programowy kursu GameDev School oraz wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej i Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Działa także w Fundacji Indie Games Polska.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Polonistyki, specjalizacja Marketing | PR | Dziennikarstwo), studiował również na Wydziale Filozofii. Pisał m.in dla: Magazynu CD-ACTION, portalu Polygamia.pl, Magazynu FILM, portalu Stopklatka.pl, portalu Muzyka.pl, Magazynu LADOS. Posiada doświadczenie w sektorze gier komputerowych. Współpracował z wiodącymi redakcjami branżowymi w Polsce w zakresie przygotowywania recenzji, artykułów, wiadomości i analiz na temat rynku gier komputerowych.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki). W szeroko rozumianej branży gier zaczynał w 1994 roku jako redaktor kultowego czasopisma Magia i Miecz. W branży gier wideo pracuje od 1999 roku, mając za sobą doświadczenia m.in. w CD Projekt Red (jako m.in. szef projektu Wiedźmin i projektant Wiedźmina 2), Techlandzie (gdzie prowadził projekt Dead Island Riptide i był producentem Dying Light), duńskim studiu IO Interactive (jako projektant gry Hitman). Wykładał na Game Dev School i Warszawskiej Szkole Filmowej.

Absolwent Ekonomii w SGGW, ukończył studia podyplomowe w INE PAN dla kandydatów na Dyrektorów Finansowych, posiada Europejski Certyfikat Bankowca EFCB. Posiada ponad 8 – letnie doświadczenie w bankowości dużych przedsiębiorstw jako Relationship Manager, pracował w centrach korporacyjnych banków. Zajmował się szeroko rozumianym strukturyzowaniem transakcji finansowania przedsiębiorstw, finansowaniem nieruchomości komercyjnych oraz kompleksową bankową obsługą firm. Ostatnio związany z Domem Maklerskim i Towarzystwem Funduszy Inwestycyjnych.

Założyciel największego polskiego serwisu o grach niezależnych 1ndieWorld, i przez pierwsze lata jego istnienia redaktor naczelny. Współorganizator wystawy „Digital Dreamers” poświęconej historii polskich twórców gier video, sfinansowanej przez MSZ i wystawionej w Muzeum Techniki i Przemysłu NOT w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, a następnie polskich placówkach za granicą. Jeden z założycieli Fundacji Indie Games Polska, prezes zarządu fundacji. W ramach działalności tejże, przez ostatnie dwa lata animuje życie polskiej branży gier i społeczności twórców niezależnych, m.in. przez organizację polskich stoisk na międzynarodowych imprezach targowych, prowadzenie programu akceleracyjnego. 

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Finanse i Rachunkowość. Od ponad 10 lat związany z rynkiem inwestycyjnym. Posiada bogate doświadczenie przy przeprowadzaniu emisji wielu rodzajów instrumentów finansowych. Od 2015 roku związany z Funduszem Stabilnego Rozwoju gdzie pełni rolę Dyrektora Sprzedaży. Odpowiedzialny za współpracę z głównymi Klientami FSR oraz za nadzorowanie działu sprzedaży i działań marketingowych firmy.