Aktualności 2017-12-12T10:47:31+00:00

Lust for Darkness i 303 Squadron: Battle of Britain finansowymi sukcesami Movie Games

22 czerwca|

Tuż po premierze horroru Lust for Darkness Movie Games zakomunikowało, iż ilość sprzedanych egzemplarzy w 24h od daty wydania gry, pokryła wszystkie koszty produkcji tytułu, a obecna sprzedaż przekracza już 20 tysięcy egzemplarzy. Kolejna, bardzo dobra informacja dotycząca wyników Spółki związana jest z sukcesem gry 303 Squadron: Battle of Britain. Na podstawie aktualnych trendów sprzedażowych, Spółka przewiduje, że symulator walk powietrznych z trybem mechanika ma potencjał, aby jeszcze w wersji Wczesnego Dostępu (Early Access) zwrócić całkowicie koszty produkcji tytułu. Premiera pełnej wersji przewidywana jest na wrzesień 2018.

Gra 303 Squadron: Battle of Britain to symulator lotniczy, w którym gracze mają możliwość zapoznania się z historią tytułowego Dywizjonu 303 poprzez wcielenie się w rolę jednego z jej pilotów – Jana Zumbacha. Oprócz starć w powietrzu, gracz może również przejąć rolę mechanika samolotowego, aby naprawiać i ulepszać swój samolot, a także przemierzać bazę RAF Northolt w poszukiwaniu misji pobocznych. Za pomysł i wykonanie odpowiedzialne jest studio Atomic Jelly we współpracy z Movie Games. Gra jest dostępna od 24 maja w wersji Wczesnego Dostępu (eng. Early Access, wersja wciąż podlegająca modyfikacji i rozbudowie) na ponad 70 platformach dystrybucji gier online, m.in. na platformie Steam.

– Analizując dotychczasowe informacje finansowe i sentyment rynku z pewnością mogę stwierdzić, iż jesteśmy bardzo zadowoleni z odbioru 303 Squadron: Battle of Britain przez społeczność graczy. Na aktualnym etapie gra posiada już wierną rzeszę fanów bezpośrednio zaangażowanych w rozwój i ulepszanie produkcji. Ich komentarze i uwagi stanowią dla nas bezcenny materiał, którym sugerować możemy się podczas dalszych prac nad tytułem. Znaczące zainteresowanie wzbudzają też informacje o przenoszeniu tytułu na konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 i XBOX One – ujawnia Mateusz Wcześniak, prezes i współzałożyciel Movie Games.

Oprócz zwiększenia dostępności 303 Squadron: Battle of Britain poprzez wydanie wersji na konsole, Movie Games informuje, iż planowane jest również wydanie gry w wersji pudełkowej na rynku polskim.

– Bieżące negocjacje z partnerami, którzy odpowiedzialni będą za wydanie gry w wersji pudełkowej są już na finalnym etapie. Początkowo planujemy dystrybucję kopii fizycznych na terenie Polski, jednak nie zamykamy się na potencjalną możliwość rozszerzenia rynków. Tak jak było to w przypadku naszej ostatniej premiery – Lust for Darkness, horroru, którego sukces potwierdza sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji, przekraczająca aktualnie 20 tysięcy egzemplarzy oraz Wishlista sięgająca ponad 73-ciu tysięcy zapisów – dostarczamy takie wersje naszych gier, na które zapotrzebowanie wyraża społeczność graczy i rynek. Przewidujemy dla 303 Squadron: Battle of Britain, tak jak w przypadku Lust for Darkness, długi i owocny cykl życia przez wzgląd na wyjątkową tematykę i różnorodność dostępnych wersji produktu – mówi Maciej Miąsik, wiceprezes Movie Games.

Oceniając aktualną sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji oraz wpływy od wydawcy Plug-in-Digital i przyszłego polskiego wydawcy wersji pudełkowej, Spółka przewiduje, że skumulowane przychody będą mogły pokryć koszty produkcji gry jeszcze przed wydaniem jej pełnej wersji, które będzie miało miejsce we wrześniu bieżącego roku. W zestawieniu nie są uwzględniane wersje konsolowe, których premiera przewidziana jest dopiero na drugą połowę 2018 roku.

Movie Games rozpoczyna strategiczną współpracę z amerykańskim potentatem mediowym – Discovery.

16 maja|

Najnowsza gra, którą stworzy Movie Games będzie pierwszą produkcją w historii Spółki  tworzoną na licencji globalnego partnera. Na podstawie umowy zawartej z firmą Discovery Licensing INC. powstaje symulator ciężarówki połączony z grą typu survival. Premiera przewidziana jest na przełom 2018/2019.

Nowy projekt, realizowany we współpracy z Discovery Licensing INC przeniesie gracza do realiów zimowej Alaski, gdzie bohater, kierowca amerykańskiej ciężarówki będzie realizował zlecenia i codziennie walczył o przetrwanie. Projekt obecnie nosi roboczy tytuł „Alaskan Truck Simulator”. Umowa przewiduje możliwość wydania tytułu poza wersją PC również na następujących platformach: PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, a także na platformy mobilne (iOS, Android). W ramach współpracy, Discovery Licensing INC aktywnie zaangażuje się nie tylko w proces produkcji, ale także akcje marketingowe i promocyjne gry oraz PR. Działania w zakresie promowania tytułu uwzględniają obecność gier w programach telewizyjnych, wsparcie wizerunkowe gwiazd znanych z programów Discovery, promowanie gier na kanałach Social Media i w serwisach internetowych. Podpisana umowa otwiera również możliwość dalszej współpracy przy kolejnych umowach licencyjnych programów produkowanych z uniwersum Discovery Communications (m.in. Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Travel).

Branżę gier komputerowych cechuje duża dynamika, dlatego też stale poszukujemy nowych dróg rozwoju i dywersyfikacji dla Movie Games. W kwietniu tego roku rozpoczęliśmy działania związane z poszerzeniem portfolio poprzez portowanie naszych tytułów na Nintendo Switch, PS4 i XBOX One. Decyzja ta nie tylko w znaczny sposób przełoży się na potencjał wyników finansowych Spółki, ale również umożliwiła nam pracę z największymi globalnymi podmiotami. Współpraca z takim partnerem jak Discovery Licensing INC. to dla nas ogromny zaszczyt i dowód uznania naszej dotychczasowej pracy oraz możliwość przedstawienia tytułów Movie Games dziesiątkom milionów widzów programów Discovery – mówi Mateusz Wcześniak, prezes Movie Games.

 

Współpraca z Movie Games nie jest naszą pierwszą aktywnością na rynku gier komputerowych. Stworzony wraz z PlayWay w 2017 roku, symulator poszukiwacza złota – Gold Rush był świetnym początkiem naszych działań w branży gier. Entuzjastycznie przyjęty na całym świecie, Gold Rush trafił tuż po premierze na listę TOP 3 Bestsellers platformy Steam. Teraz, tworząc „Alaskan Truck Simulator”, wierzymy, że dzięki naszym dotychczasowym doświadczeniom, a także profesjonalizmowi Movie Games w zakresie produkcji i marketingu gier, jesteśmy w stanie powtórzyć ten spektakularny sukces, tworząc kolejny, świetny tytuł, którego wyniki przekroczyć mogą nawet nasze oczekiwania – komentuje Matt Bonaccorso, Dyrektor departamentu Digital Products & eCommerce Discovery Communications.

Gold Rush oparty na popularnej produkcji telewizyjnej o tym samym tytule (obecnie emitowany jest 8 sezon Gold Rush na kanale Discovery Channel) osiągnął imponujący wynik sprzedaży. Już pierwszego dnia Gold Rush zwrócił wszystkie poniesione koszty produkcji i marketingu, by po 3 dniach mieć na swoim koncie aż 44 tysiące sprzedanych egzemplarzy. Według danych z portalu SteamSpy, aktualnie liczba sprzedanych kopii tytułu wynosi około 180 tysięcy (7 miesięcy od dnia premiery) przy cenie 20$. Dodatkowym potwierdzeniem sukcesu produkcji i zainteresowania fanów była zakończona sukcesem kampania crowdfundingowa Kickstarter, która pozwoliła zgromadzić 121,473 dolarów kanadyjskich, przyciągając uwagę ponad 5 tysięcy osób, które wsparły projekt.

Movie Games zapowiada ważne premiery. „Najmocniejszy kwartał w historii spółki”.

29 marca|

Tuż po sukcesie premiery gry z gatunku roguelike – Soulblight, Movie Games zapowiada cztery kolejne tytuły, które pojawią się na rynku już w najbliższych miesiącach.

Wraz ze zbliżającym się początkiem drugiego kwartału, Spółka zapowiada premierę jednej z najbardziej wyczekiwanych produkcji w swoim portfolio – horroru psychologicznego Lust for Darkness, inspirowanego twórczością Lovecrafta, Beksinskiego i Kubricka. Tytułu, który od czasu niezmiernie udanego Kickstartera gromadzi stale rosnącą rzeszę fanów.

– Jesteśmy podekscytowani zbliżającym się dniem premiery. Ogromne wsparcie fanów, ich sugestie i zaangażowanie motywowały nas przez ostatnie miesiące do wytężonej pracy, a przede wszystkim do realizacji dodatkowych elementów gry, które mogliśmy stworzyć dzięki osiągnięciu kolejnych poziomów zbiórki na Kickstarterze – mówi Michał Ciastoń, szef studia Movie Games Lunarium, odpowiedzialnego za Lust for Darkness.

Następnym znaczącym dla Movie Games wydarzeniem w nadchodzącym kwartale jest wypuszczenie gry 303 Squadron: Battle of Britain w trybie Early Access (wczesny dostęp do wciąż rozwijanej wersji). Gra w tym modelu dostępna ma być w kwietniu.

– Decyzja o udostepnieniu gry w modelu wczesnego dostępu podjęta była przez nas świadomie po zakończeniu kampanii na platformie Kickstarter. Globalne zainteresowanie jakie wzbudziła produkcja i zbudowana podczas trwania akcji wciąż aktywna społeczność, utwierdziły nas w przekonaniu, iż spoczywa na nas duża odpowiedzialność związana dostarczeniem rozrywki na najwyższym poziomie. Oprócz tego musimy pamiętać, że jednym z naszych celów jest dostarczenie źródła wartościowych informacji historycznych. Dzięki wersji wczesnego dostępu zyskujemy możliwość otrzymania istotnych wskazówek od fanów, otwierając drogę aktywnego dialogu z nimi i pozwalając na dalszy rozwoju gry podczas nadchodzących miesięcy – mówi Maciej Miąsik, członek Zarządu Movie Games.

Trzecim z zapowiadanych tytułów jest Plastic Rebellion. Gra tworzona przez zespół Movie Games 1Z to wyjątkowe połączenie FPS (strzelanki pierwszoosobowej) z gatunkiem tower-defense (obrony baz). Akcja osadzona jest w komiksowych, domowych wnętrzach, a wyjątkowy charakter gry zwrócił już uwagę znanych youtuberów z całego świata.

Dodatkowo, ogłoszona na początku 2018 roku pierwsza konwersja produkcji Movie Games na platformę Nintendo Switch – modyfikacja produkcji Orbital Racer- wyścigów kosmicznych wydanych w grudniu 2017 – znacząco rozwinęła się podczas trwania projektu.

– Konsekwencją zmian, które chcieliśmy wprowadzić do wersji pecetowej jest znacząca modyfikacja mechaniki rozgrywki i grafiki, co finalnie skłoniło nas do wydania gry pod zupełnie nowym tytułem. W zasadzie możemy w tym przypadku powiedzieć, że jest to zupełnie nowa gra, przystosowana do potrzeb nowej konsoli Nintendo. Cieszymy się, że tak dopracowanym tytułem rozpoczniemy nasze działanie na nowym rynku, z którym wiążemy wiele przyszłych planów – mówi Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games.

Pośród ujawnionych informacji, pojawiły się również wzmianki o trzech kolejnych tytułach.

–Drugi kwartał będzie najmocniejszym i najważniejszym w historii spółki. To dla nas przełomowy moment, zarówno pod względem produkcji jak i decyzji biznesowych. Jesteśmy dumni, iż wraz z postępem prac zbliżających nas do wejścia na giełdę, możemy zapowiedzieć wyczekiwane premiery. To jednak nie znaczy, iż spoczywamy na laurach. W najbliższych tygodniach ujawnimy co najmniej trzy nowe projekty, w tym grę Macieja Miąsika – kontynuuje Aleksy Uchański, przewodniczący Rady Nadzorczej Movie Games.

Movie Games szykuje się do IPO i wzmacnia zarząd

7 marca|

Z początkiem marca 2018 do Zarządu Movie Games dołączył Maciej Miąsik, legenda polskiego rynku gier. Stanowisko Prezesa Zarządu objął Mateusz Wcześniak. Aleksy Uchański zostaje Przewodniczącym Rady Nadzorczej, obejmując równocześnie nową pozycję Head of Strategy.

Movie Games przygotowuje zarząd do nadchodzącego – zapowiadanego na 2018 rok – IPO. Prezesem Spółki został Mateusz Wcześniak – jej współzałożyciel i dotychczasowy wiceprezes Zarządu, a wcześniej przewodniczący Rady Nadzorczej Movie Games. Równocześnie, poprzez kontrolowane przez siebie podmioty finansowe – Mateusz Wcześniak jest największym akcjonariuszem Spółki.

Budowałem z Aleksym biznes Movie Games od samego początku. To jego zaangażowanie, wiedza i kreatywność sprawiły, iż osiągnęliśmy tak wysoki poziom zarówno tempa jak i efektów rozwoju Spółki. Cieszę się, że będzie on miał możliwość pełnego skupienia się na pracy z zespołami i kreowaniu naszej strategii na nadchodzące lata – mówi Wcześniak.

Dotychczasowy Prezes, Aleksy Uchański, obejmuje stanowisko Przewodniczącego Rady Nadzorczej, jednocześnie stając się Head of Strategy Movie Games.

To naturalny i planowany przez nas etap rozwoju – komentuje Uchański. – Mateusz, z którym zakładaliśmy Movie Games, z uwagi na swoje doświadczenie w sektorze finansów i zarządzania z jednej strony doskonale przeprowadzi spółkę przez proces upubliczniania, z drugiej – znakomicie panuje nad naszymi codziennym zadaniami procesowymi, których mamy już bardzo wiele prowadząc ponad 10 projektów jednocześnie. W tym obszarze bezcennym wsparciem jest też Maciej, który dla naszych zespołów jest niekwestionowanym autorytetem, a jego gromadzona przez ćwierć wieku wiedza o tworzeniu gier wydaje mi się niezrównana na polskim rynku.

Movie Games pozostaje dla mnie jedynym i najważniejszym projektem. Podtrzymuję pełne oddanie Spółce, chcę jednak mocniej skupić się na jej celach strategicznych, takich jak rozpoczęcie produkcji gier na nowe platformy oraz przeznaczyć więcej czasu na działania akwizycyjne – obecnie uczestniczymy w kilku takich procesach, na różnych etapach – kontynuuje Uchański.

Do zarządu Movie Games dołączył Maciej Miąsik, dotychczasowy członek Rady Nadzorczej, który od sierpnia 2017 roku realizuje dla firmy swoją autorską grę. Miąsik jest weteranem polskiego rynku gier, jego pierwsze dzieło, Electro Body, ukazało się w 1992 roku. W 1995 gra, którą współtworzył – FireFight – została wydana przez ElectronicArts. Na początku XXI wieku odpowiadał za produkcję pierwszych dwóch części Wiedźmina w CD Projekt Red. W zeszłym roku jego znakomicie przyjętą grę Beat Cop wydało 11bit Studios. Miąsik wykłada produkcję gier na wielu uczelniach i aktywnie działa w stowarzyszeniu Indie Games Polska, reprezentującym polskich niezależnych twórców gier.

Maciej Miąsik mówi – Cieszę się, że właściciele spółki zaproponowali mi to zadanie. Bazując na swoim doświadczeniu i kompetencjach postaram się wnieść wartość do każdego z projektów Movie Games. Nowe obowiązki, związane z dołączeniem do Zarządu Spółki nie zmieniają dotychczasowych planów związanych z moją autorską produkcją w Movie Games – nieprzerwanie pracuję nad swoją nową grą, którą ujawnimy w ciągu kilku tygodni.

Zmiany w Zarządzie nie wpływają na modyfikację strategii i celów Spółki na rok 2018, wśród których znajduje się wydanie 10 premierowych tytułów, rozszerzenie oferty o pozycje na nowe platformy, a także debiut na rynku NewConnect.

Spotkanie prasowe: Podsumowanie roku 2017, plany na 2018

22 lutego|

Podczas ostatniego spotkania prasowego Movie Games S.A. podsumowało rok 2017, będący  pierwszym pełnym rokiem działalności Spółki. Dodatkowo przedstawione zostały plany na bieżący rok- zarówno związane z zapowiadanymi premierami jak i z ważnymi decyzjami finansowymi.

– Dwie premiery, trzy sukcesy kampanii Kickstartera, dołączenie Macieja Miąsika, a także otwarcie nowych biur Movie Games w Warszawie i Katowicach – to główne wydarzenia roku 2017. Łączy je przede wszystkim jedno – dowodzą, że dobra strategia pozwala akcelerować rozwój, a w konsekwencji, zyskać zaufanie zarówno graczy jak i partnerów biznesowych. – mówi Aleksy Uchański, prezes Movie Games.

Potwierdzeniem zbudowania silnej społeczności, na którą nacisk stawia Spółka, jest zeszłoroczny sukces Kickstartera horroru Lust for Darkness, którego zbiórka sześciokrotnie przekroczyła założony cel, zapewniając tym samym rozgłos i reklamę na globalną skalę.

– Kickstarter to nasze główne narzędzie marketingowe. Nie wyobrażam sobie lepszego potwierdzenia pozytywnego przyjęcia tytułu, ani bardziej wiarygodnej promocji niż ta, którą zapewnia wierne grono fanów, pozyskanych podczas Kickstartera. To o nich przede wszystkim chodzi, finansowy aspekt, nie bagatelizując skali sumy, jest dodatkiem. – zdradza Mateusz Wcześniak, wiceprezes Movie Games.

Spółka nie zamierza jednak spocząć na laurach i zapowiada kolejne premiery w 2018 roku. Movie Games pracuje nad 11 produkcjami, a w tym roku planuje wypuścić na rynek 10 z nich, od horrorów po tower defense. Różnorodność  portfolio  Movie Games pozwala na spełnienie jednego z założeń, które mocno akcentuje Spółka – dywersyfikacji pozwalającej na poszerzenie grupy odbiorców.  Oprócz doskonale znanych tytułów, takich jak Squadron 303: Battle of Britain czy Lust for Darkness wydanez ostaną: Soulblight (roguelike RPG), Plastic Rebellion (tower defense) i Don’t be afraid (survival horror). W planach jest również port Orbital Racera na Nintendo Switch.

Zapowiedziano także największe dzieło Movie Games – The Beast Inside, która zostanie wydana w pierwszym kwartale 2019 roku. Gra łączy cechy klasycznego horroru i niepokojącego thrillera osadzonego w imponującym otoczeniu stworzonym za pomocą techniki fotogrametrii. Podsumowanie roku 2017 i przedstawienie planów wydawniczych na rok 2018 zakończyło potwierdzenie informacji dotyczących planowanego wejścia na giełdę, a także przedstawienie głównych motywacji przy podjęciu tej decyzji.

Jak mówi Mateusz Wcześniak, wiceprezes Spółki – Wejście na Newconnect nie jest dla nas związane z deficytem  finansowym w zakresie prac nad naszymi tytułami. Newconnect jest dla  nas przede wszystkim okresem budowania zaufania instytucji finansowych. Zależy nam na przejrzystości i rzetelności, pozytywnym odbiorze naszego modelu biznesowego i długoterminowym wspieraniu wzrostu spółki.

Movie Games wydaje nowe gry: Plastic Rebellion, Don’t be Afraid i Soulblight. Popularny Orbital Racer trafia na platformę Nintendo Switch.

6 lutego|

Movie Games ogłosiło wydanie trzech kolejnych produkcji, które pojawią się na rynku jeszcze w tym roku, powiększając tym samym liczbę zapowiedzianych już na 2018 rok premier do pięciu tytułów. Dodatkowo, spółka oficjalnie potwierdziła zawarcie umowy, która pozwala na rozpoczęcie prac nad portem dla gry Orbital Racer, symulatora kosmicznych wyścigów, dostępnej dotychczas na platformie PC.

Plastic Rebellion – połączenie Tower Defense i FPS

Pierwszym z zapowiadanych na ten rok tytułów jest Plastic Rebellion. Produkcja od nowego zespołu Movie Games – 1Z  w zabawny sposób łączy cechy gatunku Tower Defense i FPS pozwalając graczom wcielić się w rolę dowódcy armii zabawek broniącej domu przez zainfekowaną drukarką 3D i jej armią. Rozgrywka osadzona jest w komiksowej konwencji graficznej.

– W zeszłym tygodniu w sieci pojawił się pierwszy trailer Plastic Rebellion. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przyjęcia materiałów, szczególnie, iż zainteresowanie grą wyraziło kilku youtuberów, każdy z ponad milionową rzeszą  fanów, którym spodobał się nasz koncept. Są oni zainteresowani nagraniem materiałów let’splay, które dotrą do społeczności graczy na całym świecie. To bardzo dobry początek dla tego tytułu – zdradza Aleksy Uchański, Prezes Movie Games.

Don’t be Afraid – nowa perspektywa horroru

Następnym tytułem, który ujawniło Movie Games jest Don’t be Afraid. Survival horror, który rozwija studio Broken Arrow Games, to historia w której gracz wcielić ma się w postać 11 letniego Davida, uprowadzonego i przetrzymywanego przez tajemniczego fanatyka eksperymentów medycznych. Podczas rozgrywki głównym celem będzie walka o przetrwanie i uniknięcie makabrycznego losu poprzednich ofiar. Misję tą znacząco utrudnią jednak ograniczenia wynikające z wieku głównego bohatera – dziecięcy lęk, mniejsze zasoby siły niż u dorosłego, strach przed ciemnością czy nieznajomość znaczenia pewnych słów – to tylko niektóre z utrudnień na które trzeba będzie znaleźć rozwiązanie nie zapominając o głównym celu – przeżyciu.

Soulblight – nagradzane mroczne RPG

Kolejną nowością zapowiedzianą przez Movie Games jest Soulblight. Innowacyjna produkcja w świecie RPG i roguelike, która oferuje graczowi ciekawą perspektywę widoku top-down, zachwycającą jakość grafiki, a przede wszystkim autorską mechanikę zachęcającą do, charakterystycznego dla gatunku, wcielania się w postać i faktycznego odgrywania jej roli. Prace nad rozwijanym przez studio My Next Games tytułem budzą od pewnego czasu znaczące zainteresowanie rynku, czego dowodzi m.in. otrzymana w 2015 roku nagroda Digital Dragons za najlepszą produkcję indie.

Orbital Racer na Nintendo Switch

Listę nowości, ogłoszonych przez Movie Games na początku lutego, zamyka informacja na temat planu wydania gry na konsolę Nintendo Switch. Pierwszy tytuł Movie Games, który dostępny będzie na tej platformie to Orbital Racer, wydany przez Spółkę w grudniu 2017 na PC. Portowanie na Nintendo Switch to nie tylko rozszerzenie oferty platform na których gra będzie dostępna, ale także istotne rozbudowanie produkcji o m.in. tryb multiplayer.

– Rozpoczęcie działań w zakresie produkcji na konsolę Nintendo Switch to istotna decyzja z perspektywy rozwoju Movie Games. Port dla Orbital Racer to pierwszy krok, ale na pewno nie ostatni, który zamierzamy wykonać na rynku konsol w tym roku. Sektor Nintendo Switch posiada ogromny potencjał, chcemy go skutecznie wykorzystać portując wybrane produkcje z naszego portfolio, które najbardziej odpowiadają charakterystyce tej konsoli. – mówi Mateusz Wcześniak, Wiceprezes Movie Games S.A.

Ogłaszając nowe produkcje, Movie Games rozszerza zakres gatunków oferowanych gier, tym samym realizując strategię dywersyfikacji swojego portfolio.

Nowe zapowiedzi: Plastic Rebellion, Don’t be Afraid i Soulblight. Popularny Orbital Racer trafia na platformę Nintendo Switch.

6 lutego|

Movie Games ogłosiło wydanie trzech kolejnych produkcji, które pojawią się na rynku jeszcze w tym roku, powiększając tym samym liczbę zapowiedzianych już na 2018 rok premier do pięciu tytułów. Dodatkowo, spółka oficjalnie potwierdziła zawarcie umowy, która pozwala na rozpoczęcie prac nad portem dla gry Orbital Racer, symulatora kosmicznych wyścigów, dostępnej dotychczas na platformie PC.

Plastic Rebellion – połączenie Tower Defense i FPS

Pierwszym z zapowiadanych na ten rok tytułów jest Plastic Rebellion. Produkcja od nowego zespołu Movie Games – 1Z  w zabawny sposób łączy cechy gatunku Tower Defense i FPS pozwalając graczom wcielić się w rolę dowódcy armii zabawek broniącej domu przez zainfekowaną drukarką 3D i jej armią. Rozgrywka osadzona jest w komiksowej konwencji graficznej.

– W zeszłym tygodniu w sieci pojawił się pierwszy trailer Plastic Rebellion. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przyjęcia materiałów, szczególnie, iż zainteresowanie grą wyraziło kilku youtuberów, każdy z ponad milionową rzeszą  fanów, którym spodobał się nasz koncept. Są oni zainteresowani nagraniem materiałów let’splay, które dotrą do społeczności graczy na całym świecie. To bardzo dobry początek dla tego tytułu – zdradza Aleksy Uchański, Prezes Movie Games.

Don’t be Afraid – nowa perspektywa horroru

Następnym tytułem, który ujawniło Movie Games jest Don’t be Afraid. Survival horror, który rozwija studio Broken Arrow Games, to historia w której gracz wcielić ma się w postać 11 letniego Davida, uprowadzonego i przetrzymywanego przez tajemniczego fanatyka eksperymentów medycznych. Podczas rozgrywki głównym celem będzie walka o przetrwanie i uniknięcie makabrycznego losu poprzednich ofiar. Misję tą znacząco utrudnią jednak ograniczenia wynikające z wieku głównego bohatera – dziecięcy lęk, mniejsze zasoby siły niż u dorosłego, strach przed ciemnością czy nieznajomość znaczenia pewnych słów – to tylko niektóre z utrudnień na które trzeba będzie znaleźć rozwiązanie nie zapominając o głównym celu – przeżyciu.

Soulblight – nagradzane mroczne RPG

Kolejną nowością zapowiedzianą przez Movie Games jest Soulblight. Innowacyjna produkcja w świecie RPG i roguelike, która oferuje graczowi ciekawą perspektywę widoku top-down, zachwycającą jakość grafiki, a przede wszystkim autorską mechanikę zachęcającą do, charakterystycznego dla gatunku, wcielania się w postać i faktycznego odgrywania jej roli. Prace nad rozwijanym przez studio My Next Games tytułem budzą od pewnego czasu znaczące zainteresowanie rynku, czego dowodzi m.in. otrzymana w 2015 roku nagroda Digital Dragons za najlepszą produkcję indie.

Orbital Racer na Nintendo Switch

Listę nowości, ogłoszonych przez Movie Games na początku lutego, zamyka informacja na temat planu wydania gry na konsolę Nintendo Switch. Pierwszy tytuł Movie Games, który dostępny będzie na tej platformie to Orbital Racer, wydany przez Spółkę w grudniu 2017 na PC. Portowanie na Nintendo Switch to nie tylko rozszerzenie oferty platform na których gra będzie dostępna, ale także istotne rozbudowanie produkcji o m.in. tryb multiplayer.

– Rozpoczęcie działań w zakresie produkcji na konsolę Nintendo Switch to istotna decyzja z perspektywy rozwoju Movie Games. Port dla Orbital Racer to pierwszy krok, ale na pewno nie ostatni, który zamierzamy wykonać na rynku konsol w tym roku. Sektor Nintendo Switch posiada ogromny potencjał, chcemy go skutecznie wykorzystać portując wybrane produkcje z naszego portfolio, które najbardziej odpowiadają charakterystyce tej konsoli. – mówi Mateusz Wcześniak, Wiceprezes Movie Games S.A.

Ogłaszając nowe produkcje, Movie Games rozszerza zakres gatunków oferowanych gier, tym samym realizując strategię dywersyfikacji swojego portfolio.

Oficjalne ogłoszenie współpracy z Domem Maklerskim Navigator

24 stycznia|

Zarząd Movie Games S.A.  ogłosił  oficjalnie rozpoczęcie współpracy z Domem Maklerskim Navigator, której celem jest realizacja planu upublicznienia spółki  w 2018 roku.

DM Navigator od 10 lat realizuje transakcje sprzedaży i przejęć przedsiębiorstw oraz doradza w zakresie corporate finance. W przypadku Movie Games zajmie się procesem upublicznienia na NewConnect.

Pierwszy cel Kickstartera osiągnięty w mniej niż 98h!

15 stycznia|

Uruchomiona 9 stycznia 2018 roku kampania 303 Squadron: Battle of Britain na platformie Kickstarer osiągnęła swój podstawowy cel w mniej niż 98h! Dziękujemy wszystkim za wsparcie, walczymy dalej!

Don’t be afraid – Nowy tytuł od Movie Games S.A.

18 grudnia|

W ostatnich tygodniach 2017 roku Movie Games S.A. zapowiedziało kolejny tytuł, którego premiera ma nastąpić w 2018 roku.

Don; be afarid to horror opowiadający historię jedenastoletniego Davida, który zostaje uprowadzony przez psychopatę. Przetrzymywany w kryjówce oprawcy, porusza się po jej ponurych zakamarkach. Starając się uniknąc swojego porywacza i jego wspólników poznaje historię, która szybko zakończy jego dzieciństwo..

Dowiedz się więcej o grze Don’t be afraid na platformie STEAM http://store.steampowered.com/app/760410/Dont_Be_Afraid/

Puls Biznesu: Planowane wejście na GPW

18 października|

Więcej o nowych dofinansowaniach,  modelu biznesowym i planach związanych z IPO  w najnowszym artykule Pulsu Biznesu  dostępnym tutaj

 

Maciej Miąsik w Movie Games S.A. Zmiany w Radzie Nadzorczej

19 września|

Do Rady Nadzorczej Movie Games S.A. dołączył Maciej Miąsik, ikona polskiej branży gamingowej.  Maciej Miąsik odpowiedzialny był dotychczas za prace nad takimi tytułami jaki „Electro Body”, znaną na świecie jako „Electro Man”, „Wiedźmin” czy „Wiedźmin 2: Zabójcy królów”.  W Movie Games S.A dołączy do Rady Nadzorczej, ale również podejmie prace nad projektem autorskim, jak sam dodaje ‘’ „Cieszę się że dołączyłem do zespołu Movie Games S.A.. Będę mógł zrealizować projekt, o którym od dawna myślałem (choć jeszcze go nie ujawnię), oraz wspierać inne projekty spółki swoją wiedzą i doświadczeniem.”

Lust For Darkness pozyskuje 100% środków w niecałe 42 godziny

23 sierpnia|

Jesteśmy niezmiernie szczęśliwi mogąc ogłosić, iż cel kampanii Kickstarter – Lust for Darkness zaplanowanej na 40 dni, udało nam się osiągnąć w niecałe 42 godziny! Wszystkim nas wspierającym serdecznie dziękujemy.

Start pierwszej Kampanii Movie Games S.A. na Kickstarterze

21 sierpnia|

W dniu 21.08 ruszyła pierwsza kampania crowdfundingowa Movie Games S.A.. Projekt Lust for Darkness można wspierać poprzez platformę Kickstarter. Z podekscytowaniem oczekujemy pierwszych reakcji graczy i wyników tego przedsięwzięcia. Więcej informacji o kampanii

Do grona inwestorów Movie Games dołącza Fundusz Stabilnego Rozwoju

10 lipca|

Podczas walnego zgromadzenia Movie Games S.A. podjęło uchwałę o podwyższeniu kapitału zakładowego spółki o 246 465 PLN poprzez emisję 246 465 akcji nowej emisji serii F i zaoferowaniu ich objęcia wyłącznie Funduszowi Stabilnego Rozwoju. Na pokrycie Akcji Nowej Emisji Fundusz Stabilnego Rozwoju zobowiązał się wnieść wkład pieniężny w wysokości 8,11 zł na każdą Akcję Nowej Emisji, co daje łączny wkład w wysokości 1 998 831,15 zł. Po dokonaniu rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego Fundusz Stabilnego Rozwoju posiadać będzie 10% akcji w kapitale zakładowym Movie Games.

Movie Games S.A. na Pixel Heaven 2017

28 maja|

Pomiędzy 26 a 28 maja w Warszawie Movie Games S.A. miało przyjemność gościć na targach Pixel Heaven 2017. Podczas imprezy  zaprezentowaliśmy nasze trzy produkcje: Lust for Darkness, No Drugs i Project Remedium. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoiska.

No Drugs w planie wydawniczym Movie Games S.A.

7 kwietnia|

Movie Games z przyjemnością informuje że umieściło w planie wydawniczym grę No Drugs – psychodeliczną przygodową grę akcji. Projekt rozwija wewnętrzne studio Movie Games. Gra ukaże się w czwartym kwartale 2017.

Movie Games S.A. wspiera studentów Łódzkiej Szkoły Filmowej

4 kwietnia|

Aleksy Uchański, prezes Movie Games S.A., spotkał się ze studentami Łódzkiej Szkoły Filmowej, którzy w ramach zajęć przygotowywali projekty gier komputerowych.
Twórcom dwóch najbardziej obiecujących propozycji Movie Games S.A. zaproponowało finansowanie dalszych prac z możliwością pełnej realizacji i komercjalizacji autorskich gier. Gratulujemy młodym talentom!

Lust For Darkness w planie wydawniczym Movie Games S.A.

10 stycznia|

Movie Games S.A. pracuje nad wydaniem przygodowej gry akcji  w klimacie horroru – Lust for Darkness. Grę rozwija wewnętrzny zespół Movie Games S.A. – Movie Games Lunarium. Gra ukaże się w czwartym kwartale 2017 roku.

303 Squadron w planie wydawniczym Movie Games S.A.

1 stycznia|

Pierwsza gra w planie wydawniczym Movie Games S.A. to 303 Squadron – gra lotnicza z otwartym światem kryjącym dziesiątki misji i historii, przedstawiająca najwspanialsze chwile polskich bohaterów z Dywizjonu 303. Premiera będzie miała miejsce w czwartym kwartale 2017 roku.

Premiera Pierwszej Gry – Project Remedium!

29 sierpnia|

Z dniem 29.08 do dystrybucji trafiła pierwsza gra Movie Games S.A. – Project Remedium!

— Jesteśmy szczęśliwi mogąc zaprezentować naszą pierwszą produkcję. Cieszymy się tym bardziej, iż jeszcze w tym roku wydamy co najmniej dwa kolejne tytuły – mówi Aleksy Uchański, prezes spółki Movie Games S.A.. —„Project Remedium” jest bardzo dobrze wykonaną i innowacyjną grą, która pochłonie każdego na długie godziny. Mamy nadzieję na jej pozytywny odbiór, szczególnie ze względu na zorganizowaną wcześniej na jej cel udaną akcją crowdfundingową. Jesteśmy dobrej myśli i nie możemy doczekać się reakcji graczy – dodaje.

Gra dostępna do kupienia na Steamie :

STEAM

 

Kolejny tytuł nowej produkcji ujawniony!

1 czerwca|

Do planu wydawniczego Movie Games S.A. dochodzi produkcja studia Atomic Jelly o nazwie Project Remedium . Strzelanka pierwszoosobowa (ang. FPS),którą można określić mianem „medycznego shootera’’ swoją premierę będzie mieć pod koniec sierpnia 2017.

Sukces Movie Games – Lust for Darkness podbija światowe rankingi

13 czerwca|

12 czerwca miała miejsce premiera wyczekiwanego tytułu z portfolio Movie Games – psychologicznego horroru – Lust for Darkness, który w zeszłym roku zebrał 600% celu kampanii Kickstarter. W niecałe 6 godzin po premierze, tytuł znalazł się w zestawieniu TOP GLOBAL BESTSELLERS platformy Steam, dołączając do grona takich produkcji jak Hitman, Dying Light czy Frostpunk.

Lust for Darkness to horror psychologiczny, łączący wątki okultystyczne i erotyczne, w świecie inspirowanym filmami Stanley’a Kubricka, a także twórczością H.P. Lovecraft’a, Zdzisława Beksińskiego i H.R.Gigera. W grze wcielamy się w Jonathana Moona – mężczyznę badającego ponurą wiktoriańską rezydencję i alternatywną rzeczywistość znaną jako Lusst’ghaa. Zadaniem jego jest odnalezienie żony, która przed rokiem zaginęła w tajemniczych okolicznościach.

Pomysł na grę stanowi autorską koncepcję twórców ze studia Movie Games Lunarium. – Lust for Darkness to połączenie wszystkiego co nas fascynuje – sztuki, klasyki kinematografii, jak również tajemniczego i przerażająco mrocznego Jak widać jedynym ograniczeniem była nasza wyobraźnia, której nam nie brakuje – mówi Michał Ciastoń, założyciel Movie Games Lunarium.

Tytuł stanowi odważną propozycję, jednak jak udowodnił m.in. sukces kampanii Kickstarter, podczas której gra osiągnęła 600% założonego celu, posiada grono wiernych fanów. Duże zainteresowanie produkcją już w pierwszej dobie po premierze, potwierdza, iż grono to stale rośnie.

– Od samego początku byliśmy świadomi ryzyka, jakie stanowi produkcja gry o tak kontrowersyjnej tematyce. Jednak znając podejście i profesjonalizm Michała i Martyny (założycieli Movie Games Lunarium) nie mieliśmy wątpliwości, że finalnym efektem ich działań będzie gra, której największą siłą będzie ciekawa historia, gameplay i klimat, a nie tylko bazowanie na chwytliwej tematyce – mówi Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games.

Gra dostępna jest już na platformie Steam. Do końca roku gra ukaże się również na konsolach Nintendo Switch.

Pixel Awards 2018: Trzy tytuły od Movie Games pośród nominowanych!

11 maja|

W ogłoszonym 10 maja zestawieniu nominowanych do nagrody Pixel Awards pojawiły się, aż trzy tytuły od Movie Games. O nagrodę walczą The Beast Inside, thriller z elementami horroru od Illusion Ray Studio, Lust for Darkness, psychologiczny horror od Movie Games Lunarium, a także 303 Squadron:Battle of Britain tworzony przez Atomic Jelly.

Finał konkursu będzie miał miejsce podczas Festiwalu Pixel Heaven w Warszawie, który odbędzie się w dniach 8-10 czerwca.

Więcej na temat festiwalu: https://www.pixelheavenfest.com/

Digital Dragons 2018: The Beast Inside i Lust for Darkness w gronie finalistów!

25 kwietnia|

W gronie finalistów konkursu Indie Showcase organizowanego podczas jednego z największych eventów gamingowych w Europie Centralnej – Digital Dragons, znalazły się, aż dwie gry od warszawskiej Spółki Movie Games – psychologiczny horror Lust for Darkness i połączenie thrillera z horrorem – The Beast Inside.

Digital Dragons to organizowana od 2012 roku konferencja na której spotkać można największe nazwiska gamedevu nie tylko z areny lokalnej, ale również międzynarodowej. Równocześnie wydarzeniu towarzyszy konkurs pozwalający na wyróżnienie najlepszych produkcji minionego roku.

W tym roku do grona finalistów Indie Showcase trafiły aż dwa horrory od Movie Games.

Pierwszy z nich, realizowany przez zespół Illusion Ray Studio – The Beast Inside, to produkcja, o której po udanej kampanii Kickstarter, głośno zrobiło się na całym świecie. Łącząc cechy klasycznego horroru i niepokojącego thrillera przenosi gracza do czasów zimnej wojny, gdzie ukrywający się na przedmieściach Bostonu kryptoanalityk odnajduje pamiętnik mrocznego lokatora zamieszkującego w przeszłości jego dom. Co łączy łamacza kodów i tajemniczego Nicolasa? Jak upiory przeszłości ponownie zagrozić mogą życiu niewinnych? Wcielając się w rolę dwóch bohaterów, których dzieli 100 lat historii, gracz musi stanąć twarzą w twarz z bestią czyhającą pośród tajemnic przeszłości.

Illusion Ray Studio, to wybitnie utalentowani twórcy. Ich gra dowodzi, że doświadczenie, które przez lata pracy zebrali zarówno w branży gier komputerowych jak i filmowej, pozwoliło na stworzenie tytułu, który obala mit prostej mechaniki dominującej w horrorach, w zamian dając graczowi możliwość wejścia do świata gry. Świata nie tylko strasznego przez wzgląd na historię, ale także zachwycającego grafiką, przy produkcji której posługiwano się techniką fotogrametryczną, pozwalającą na precyzyjne przeniesienie do świata gry rzeczywistych, realnych obiektów. – mówi Maciej Miąsik, Wiceprezes Movie Games.

Drugi tytuł, również zdobył rozgłos za pośrednictwem kampanii Kickstarter. Produkcja od katowickiego zespołu Movie Games Lunarium pt. Lust for Darkness to psychologiczny horror przesiąknięty motywami okultystycznymi i erotycznymi. Dodatkowo, wyjątkową atmosferę tworzy świat gry, inspirowany sztuką twórców takich jak Zdzisław Beksiński, H.P.Lovecraft czy Stanley Kubrick. Przemieszczając się pomiędzy dwoma rzeczywistościami, gracz zgłębi tajemnice posiadłości oraz pozna bluźniercze oblicze mrocznego świata kultu Lust’Ghaa.

Jesteśmy niezmiernie dumni z naszych zespołów. I cieszymy się, że Ich ciężka praca przynosi efekty. Bardzo istotny jest dla nas fakt, iż obydwie produkcje zostały docenione zarówno przez społeczność graczy, jak i profesjonalistów branży. Wsparcie na Kickstarterze jest dowodem zainteresowania tematyką ze strony naszych odbiorców, a wyróżnienie, jakim jest zakwalifikowanie się do ścisłego finału prestiżowego konkursu, to wiarygodne potwierdzenie jakości tworzonych przez nas tytułów- mówi Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games.

W portfolio produkowanych gier Movie Games ma już jednego zwycięzcę Indie Showcase, wydana niedawno przez Spółkę gra Soulblight, z gatunku roguelike, stworzona przez My Next Games Studio, wygrała konkurs Digital Dragon w 2015 roku. O tym, kto zdobędzie pierwsze miejsce w tym roku dowiemy się podczas organizowanej w maju gali rozdania nagród w Krakowie.

Lust For Darkness pozyskuje 100% środków w niecałe 42 godziny

23 sierpnia|

Jesteśmy niezmiernie szczęśliwi mogąc ogłosić, iż cel kampanii Kickstarter – Lust for Darkness zaplanowanej na 40 dni, udało nam się osiągnąć w niecałe 42 godziny! Wszystkim nas wspierającym serdecznie dziękujemy.

Start pierwszej Kampanii Movie Games S.A. na Kickstarterze

21 sierpnia|

W dniu 21.08 ruszyła pierwsza kampania crowdfundingowa Movie Games S.A.. Projekt Lust for Darkness można wspierać poprzez platformę Kickstarter. Z podekscytowaniem oczekujemy pierwszych reakcji graczy i wyników tego przedsięwzięcia. Więcej informacji o kampanii

Lust For Darkness na Steam’ie !

1 sierpnia|

Z początkiem sierpnia  gra Lust for Darkness została zaprezentowana na platformie Steam. Wraz z pojawieniem się tytułu na platformie uruchomiona została możliwość dodania tytuło do wishlist’y, zachęcamy do śledzenia postępów!
 
 
 


STEAM WISHLIST

Lust For Darkness na Pixel Heaven 2017

28 maja|

Lust For Darkness  jako jeden z naszych tytułów został zaprezentowany podczas targów Pixel Heaven 2017. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoiska i niezmiernie cieszymy się tak pozytywnym przyjęciem.

Lust For Darkness w planie wydawniczym Movie Games S.A.

10 stycznia|

Movie Games S.A. pracuje nad wydaniem przygodowej gry akcji  w klimacie horroru – Lust for Darkness. Grę rozwija wewnętrzny zespół Movie Games S.A. – Movie Games Lunarium. Gra ukaże się w czwartym kwartale 2017 roku.

Pixel Awards 2018: Trzy tytuły od Movie Games pośród nominowanych!

11 maja|

W ogłoszonym 10 maja zestawieniu nominowanych do nagrody Pixel Awards pojawiły się, aż trzy tytuły od Movie Games. O nagrodę walczą The Beast Inside, thriller z elementami horroru od Illusion Ray Studio, Lust for Darkness, psychologiczny horror od Movie Games Lunarium, a także 303 Squadron:Battle of Britain tworzony przez Atomic Jelly.

Finał konkursu będzie miał miejsce podczas Festiwalu Pixel Heaven w Warszawie, który odbędzie się w dniach 8-10 czerwca.

Więcej na temat festiwalu: https://www.pixelheavenfest.com/

303 Squadron: Battle of Britain rusza do walki! Oficjalna data premiery ogłoszona.  

10 maja|

 

Oparty na prawdziwej historii, wyczekiwany przez graczy, symulator walk powietrznych i mechanika samolotów ma datę premiery. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, jej premiera nastąpi w 2. kwartale – 24 maja 2018. W tym dniu gracze otrzymają dostęp do wersji Early Access, która będzie rozwijana do września 2018. Dodatkowo wydawca ogłosił że 303 Squadron: Battle of Britain zostanie wydany również na Nintendo Switch, PS4 i XBOX One.

303 Squadron: Battle of Britain to pierwsza gra łącząca symulator walk powietrznych,  moduł mechanika samolotowego i semi-otwarty, dostępny do eksploatacji świat bazy RAF Northolt. Ze względu na wysoki realizm rozgrywki, opartej na faktycznym przebiegu zdarzeń podczas Bitwy o Anglię, produkcja szturmem zdobyła uznanie graczy na całym świecie.

– Zakończona w styczniu tego roku kampania na platformie Kickstarter, potwierdziła, iż społeczność czeka na naszą produkcję. Stale rosnąca liczba fanów na kanałach społecznościowych, liczne recenzje i wywiady, a także filmiki relacjonujące przebieg gry od popularnych graczy na platformie YouTube. To zdecydowanie najlepsze dowody popularności tej produkcji. – mówi Maciej Miąsik, Wiceprezes Movie Games SA.

Zbliżająca się premiera gry to jednak nie jedyna nowa informacja dotycząca 303 Squadron: Battle of Britain. Oprócz zapowiadanej wersji komputerowej, Movie Games potwierdziło również, iż gra zostanie wydana na konsole Nintendo Switch, PS4 i XBOX One. Przy projektach przenoszenia gry na konsole Movie Games współpracuje z SimFabric.

– W obliczu bardzo dużego zainteresowania tytułem już na tym etapie Movie Games podjęło decyzję o wydaniu gry również na inne platformy. Jednym z dodatkowych celów kampanii Kickstarter była właśnie wersja 303 Squadron: Battle of Britain na konsole. Cieszymy się, że możemy dostarczyć wspierającej nas społeczności taką formę rozrywki, która stanowi bezpośrednią odpowiedź na ich potrzeby i oczekiwania. – mówi Mateusz Wcześniak, prezes Movie Games.

Od 24 maja gra dostępna będzie na platformie Steam, ale także, dzięki współpracy z globalnym wydawcą Plug-In Digital, 303 Squadron: Battle of Britain dostępne będzie na ponad 70 innych platformach dystrybucji cyfrowej.

– Bardzo cieszę się z rozpoczęcia współpracy z Movie Games przy tak niesamowitej i ważnej  grze jaką jest 303 Squadron: Battle of Britain. Bardzo cenię sobie jakość i profesjonalizm gier tej spółki. Mam nadzieję na rozwinięcie długofalowej, wspólnej kooperacji biznesowej, podczas której będziemy mogli wspierać  Movie Games w działaniach na arenie międzynarodowej. – komentuje Francis Ingrand, CEO Plug-In-Digital.

Pierwszy cel Kickstartera osiągnięty w mniej niż 98h!

15 stycznia|

Uruchomiona 9 stycznia 2018 roku kampania 303 Squadron: Battle of Britain na platformie Kickstarer osiągnęła swój podstawowy cel w mniej niż 98h! Dziękujemy wszystkim za wsparcie, walczymy dalej!

Ruszyła kampania crowdfundingowa 303 Squadron:Battle of Britain!

10 stycznia|

„303 Squadron: Battle of Britain”, to pierwsza gra całkowicie skupiona na przygodach legendarnego Dywizjonu 303. 9 stycznia rozpoczęła się jej kampania na globalnej platformie Kickstarter, której celem jest zwiększenie zasięgu rozpoznawalności naszej produkcji.

Zachęcamy do wsparcia akcji !

303 Squadron na Steam’ie !

1 lipca|

Z początkiem lipca ruszyła strona Steam 303 Squadron. Wraz z pojawieniem się tytułu na platformie uruchomiona została możliwość dodania tytuło do wishlist’y, zachęcamy do śledzenia postępów!
 
 
 


STEAM WISHLIST

Nowe screeny z produkcji 303 Squadron

1 lipca|

Z przyjemnością prezentujemy najnowsze screeny z etapów produkcyjnych gry 303 Squadron. Udostępnione ujęcia prezentują szczegółowo kokpit samolotu, mimikę bohaterów, a także wygląd lotniska i kolejnych samolotów. Nie możemy doczekać się kolejnych materiałów!

Przejdź do Galerii

303 Squadron w planie wydawniczym Movie Games S.A.

1 stycznia|

Pierwsza gra w planie wydawniczym Movie Games S.A. to 303 Squadron – gra lotnicza z otwartym światem kryjącym dziesiątki misji i historii, przedstawiająca najwspanialsze chwile polskich bohaterów z Dywizjonu 303. Premiera będzie miała miejsce w czwartym kwartale 2017 roku.

No Drugs na Pixel Heaven 2017

28 kwietnia|

Produkcja No Drugs została zaprezentowana, jako jeden z tytułów naszego planu wydawniczego, podczas targów Pixel Heaven 2017. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoiska.

No Drugs w planie wydawniczym Movie Games S.A.

7 kwietnia|

Movie Games z przyjemnością informuje że umieściło w planie wydawniczym grę No Drugs – psychodeliczną przygodową grę akcji. Projekt rozwija wewnętrzne studio Movie Games. Gra ukaże się w czwartym kwartale 2017.

Spotkanie prasowe: Podsumowanie roku 2017, plany na 2018

22 lutego|

Podczas ostatniego spotkania prasowego Movie Games S.A. podsumowało rok 2017, będący  pierwszym pełnym rokiem działalności Spółki. Dodatkowo przedstawione zostały plany na bieżący rok- zarówno związane z zapowiadanymi premierami jak i z ważnymi decyzjami finansowymi.

– Dwie premiery, trzy sukcesy kampanii Kickstartera, dołączenie Macieja Miąsika, a także otwarcie nowych biur Movie Games w Warszawie i Katowicach – to główne wydarzenia roku 2017. Łączy je przede wszystkim jedno – dowodzą, że dobra strategia pozwala akcelerować rozwój, a w konsekwencji, zyskać zaufanie zarówno graczy jak i partnerów biznesowych. – mówi Aleksy Uchański, prezes Movie Games.

Potwierdzeniem zbudowania silnej społeczności, na którą nacisk stawia Spółka, jest zeszłoroczny sukces Kickstartera horroru Lust for Darkness, którego zbiórka sześciokrotnie przekroczyła założony cel, zapewniając tym samym rozgłos i reklamę na globalną skalę.

– Kickstarter to nasze główne narzędzie marketingowe. Nie wyobrażam sobie lepszego potwierdzenia pozytywnego przyjęcia tytułu, ani bardziej wiarygodnej promocji niż ta, którą zapewnia wierne grono fanów, pozyskanych podczas Kickstartera. To o nich przede wszystkim chodzi, finansowy aspekt, nie bagatelizując skali sumy, jest dodatkiem. – zdradza Mateusz Wcześniak, wiceprezes Movie Games.

Spółka nie zamierza jednak spocząć na laurach i zapowiada kolejne premiery w 2018 roku. Movie Games pracuje nad 11 produkcjami, a w tym roku planuje wypuścić na rynek 10 z nich, od horrorów po tower defense. Różnorodność  portfolio  Movie Games pozwala na spełnienie jednego z założeń, które mocno akcentuje Spółka – dywersyfikacji pozwalającej na poszerzenie grupy odbiorców.  Oprócz doskonale znanych tytułów, takich jak Squadron 303: Battle of Britain czy Lust for Darkness wydanez ostaną: Soulblight (roguelike RPG), Plastic Rebellion (tower defense) i Don’t be afraid (survival horror). W planach jest również port Orbital Racera na Nintendo Switch.

Zapowiedziano także największe dzieło Movie Games – The Beast Inside, która zostanie wydana w pierwszym kwartale 2019 roku. Gra łączy cechy klasycznego horroru i niepokojącego thrillera osadzonego w imponującym otoczeniu stworzonym za pomocą techniki fotogrametrii. Podsumowanie roku 2017 i przedstawienie planów wydawniczych na rok 2018 zakończyło potwierdzenie informacji dotyczących planowanego wejścia na giełdę, a także przedstawienie głównych motywacji przy podjęciu tej decyzji.

Jak mówi Mateusz Wcześniak, wiceprezes Spółki – Wejście na Newconnect nie jest dla nas związane z deficytem  finansowym w zakresie prac nad naszymi tytułami. Newconnect jest dla  nas przede wszystkim okresem budowania zaufania instytucji finansowych. Zależy nam na przejrzystości i rzetelności, pozytywnym odbiorze naszego modelu biznesowego i długoterminowym wspieraniu wzrostu spółki.

The Beast Inside – największa produkcja Movie Games ujawniona

20 lutego|

Nie upłynął miesiąc od ogłoszenia przez Movie Games decyzji dotyczącej  wejścia na giełdę, a Spółka zapowiada już kolejny duży projekt.

The Beast Inside – połączenie thrillera i horroru to, jak zapowiada Movie Games, największa produkcja w portfolio Spółki. Wcielając się naprzemiennie w dwóch bohaterów – kryptoanalityka Adama i tajemniczego Nicolasa, gracz zmierzy się z mroczną zagadką morderstwa, która od 100 lat pozostaje niewyjaśniona. Strach, paranoja i wojenne realia dwóch odległych epok to elementy, które stanowić mają o mrocznym charakterze gry.

Jednak The Beast Inside wygrywać ma nie tylko unikalną historią, ale także wysoką jakością produkcji i doświadczeniem zespołu odpowiedzialnego za pomysł i jego realizacje. Illusion Ray to zespół twórców, którzy doświadczenie zdobywali m.in. w Farm 51, Platige Image i Fuero Games.

– Głównym celem jest wykreowanie historii nieustannie trzymającej gracza w napięciu, co nie powinno dziwić, biorąc pod uwagę, że naszą główną inspiracją są filmy takie jak Wyspa Tajemnic Martina  Scorsese czy gry pokroju Silent Hill, Amnesia i Resident Evil 7 ­– mówi Łukasz Smaga, założyciel Illusion Ray. – Zależy nam na klimacie i na najwyższej jakości. Wykorzystanie fotogrametrii, umożliwiającej wiarygodne odwzorowanie rzeczywistości, było więc oczywistym wyborem, chcemy zatrzeć granice pomiędzy światem realnym, a historią The Beast Inside, jeśli taka granica w ogóle istnieje…

Promocja najnowszej produkcji Movie Games obejmuje również kampanię na Kickstarterze. Po 24 godzinach od jej startu zebrano już ponad 10 000 CAD, angażując blisko 350 osób.

– Projekt kampanii Kickstartera The Beast Inside to największa z dotychczas organizowanych przez nas akcji tego typu. Potencjał gry jest ogromny, i takie są też nasze oczekiwania wobec kampanii na Kickstarterze – mówi Aleksy Uchański, Prezes Movie Games SA

Portfolio Spółki obejmuje aktualnie dwie gry wydane w roku 2017 i dziesięć zapowiedzianych na 2018 rok tytułów. Pojawienie się nowej produkcji, na tak dużą skalę jest znaczącym przedsięwzięciem dla firmy i potwierdza jej ambitne podejście.

 

– Cieszymy się, iż w obliczu prowadzonych przygotowań do IPO możemy ogłosić kolejną informację dotyczącą naszych działań, która dowodzi, iż swoją uwagę potrafimy efektywnie rozłożyć pomiędzy budowanie rozpoznawalności marki z perspektywy biznesowej, a także, niezmiennie, na to co najważniejsze czyli produkcję i tworzenie gier, w tym tak wymagających tytułów jak The Beast Inside –- mówi Mateusz Wcześniak, wiceprezes Spółki.

Nowe zapowiedzi: Plastic Rebellion, Don’t be Afraid i Soulblight. Popularny Orbital Racer trafia na platformę Nintendo Switch.

6 lutego|

Movie Games ogłosiło wydanie trzech kolejnych produkcji, które pojawią się na rynku jeszcze w tym roku, powiększając tym samym liczbę zapowiedzianych już na 2018 rok premier do pięciu tytułów. Dodatkowo, spółka oficjalnie potwierdziła zawarcie umowy, która pozwala na rozpoczęcie prac nad portem dla gry Orbital Racer, symulatora kosmicznych wyścigów, dostępnej dotychczas na platformie PC.

Plastic Rebellion – połączenie Tower Defense i FPS

Pierwszym z zapowiadanych na ten rok tytułów jest Plastic Rebellion. Produkcja od nowego zespołu Movie Games – 1Z  w zabawny sposób łączy cechy gatunku Tower Defense i FPS pozwalając graczom wcielić się w rolę dowódcy armii zabawek broniącej domu przez zainfekowaną drukarką 3D i jej armią. Rozgrywka osadzona jest w komiksowej konwencji graficznej.

– W zeszłym tygodniu w sieci pojawił się pierwszy trailer Plastic Rebellion. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przyjęcia materiałów, szczególnie, iż zainteresowanie grą wyraziło kilku youtuberów, każdy z ponad milionową rzeszą  fanów, którym spodobał się nasz koncept. Są oni zainteresowani nagraniem materiałów let’splay, które dotrą do społeczności graczy na całym świecie. To bardzo dobry początek dla tego tytułu – zdradza Aleksy Uchański, Prezes Movie Games.

Don’t be Afraid – nowa perspektywa horroru

Następnym tytułem, który ujawniło Movie Games jest Don’t be Afraid. Survival horror, który rozwija studio Broken Arrow Games, to historia w której gracz wcielić ma się w postać 11 letniego Davida, uprowadzonego i przetrzymywanego przez tajemniczego fanatyka eksperymentów medycznych. Podczas rozgrywki głównym celem będzie walka o przetrwanie i uniknięcie makabrycznego losu poprzednich ofiar. Misję tą znacząco utrudnią jednak ograniczenia wynikające z wieku głównego bohatera – dziecięcy lęk, mniejsze zasoby siły niż u dorosłego, strach przed ciemnością czy nieznajomość znaczenia pewnych słów – to tylko niektóre z utrudnień na które trzeba będzie znaleźć rozwiązanie nie zapominając o głównym celu – przeżyciu.

Soulblight – nagradzane mroczne RPG

Kolejną nowością zapowiedzianą przez Movie Games jest Soulblight. Innowacyjna produkcja w świecie RPG i roguelike, która oferuje graczowi ciekawą perspektywę widoku top-down, zachwycającą jakość grafiki, a przede wszystkim autorską mechanikę zachęcającą do, charakterystycznego dla gatunku, wcielania się w postać i faktycznego odgrywania jej roli. Prace nad rozwijanym przez studio My Next Games tytułem budzą od pewnego czasu znaczące zainteresowanie rynku, czego dowodzi m.in. otrzymana w 2015 roku nagroda Digital Dragons za najlepszą produkcję indie.

Orbital Racer na Nintendo Switch

Listę nowości, ogłoszonych przez Movie Games na początku lutego, zamyka informacja na temat planu wydania gry na konsolę Nintendo Switch. Pierwszy tytuł Movie Games, który dostępny będzie na tej platformie to Orbital Racer, wydany przez Spółkę w grudniu 2017 na PC. Portowanie na Nintendo Switch to nie tylko rozszerzenie oferty platform na których gra będzie dostępna, ale także istotne rozbudowanie produkcji o m.in. tryb multiplayer.

– Rozpoczęcie działań w zakresie produkcji na konsolę Nintendo Switch to istotna decyzja z perspektywy rozwoju Movie Games. Port dla Orbital Racer to pierwszy krok, ale na pewno nie ostatni, który zamierzamy wykonać na rynku konsol w tym roku. Sektor Nintendo Switch posiada ogromny potencjał, chcemy go skutecznie wykorzystać portując wybrane produkcje z naszego portfolio, które najbardziej odpowiadają charakterystyce tej konsoli. – mówi Mateusz Wcześniak, Wiceprezes Movie Games S.A.

Ogłaszając nowe produkcje, Movie Games rozszerza zakres gatunków oferowanych gier, tym samym realizując strategię dywersyfikacji swojego portfolio.

Puls Biznesu: Planowane wejście na GPW

18 października|

Więcej o nowych dofinansowaniach,  modelu biznesowym i planach związanych z IPO  w najnowszym artykule Pulsu Biznesu  dostępnym tutaj